Gatutalang/El Talento

Hola!

Detta är första gången jag bloggar över huvudtaget har aldrig riktigt varit min grej eller haft suget till att göra det.
Jag vill först och främst meddela er att jag har haft ett möte med Victor Jara som nu officelt är min Mananger, checka hans blogg ( Swaglikethis )
Mad love till dig hermano detta kommer bli ett galet år.
Här kommer ni bland annat få lära känna mig bättre som person/artist och även följa mig under en serie som kommer spelas i början av nästa vecka då vi bland annat kommer att få träffa andra feta artister inom göteborgsbranchen.
När serien släpps är inte spikat än men kan även säga så att en Streetvideo är på ingång och att ni även kommer att få chansen att få mina låtar först av alla via bloggen.
Mad love!
El Talento



Kommentarer
Postat av: Jannette Vera

Intressant, vill gärna veta mer av dig som artist!

Ska följa bloggen!

2010-06-01 @ 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0